Ci sò trè elementi principali in u bagnu: a doccia,toilette, èlavandinu, ma cumu sò disposte ragiunevolmente queste trè cose ? Per un bagnu chjucu, cumu si disponenu questi trè elementi principali pò esse un veru mal di testa ! Allora, cumu si pò mette più ragiunevolmente in piazza e docce, i lavandini è i toilette ? Avà, vi purteraghju à vede cumu si pò maximizà l'usu di u spaziu di u bagnu chjucu ! Ancu s'è a zona hè chjuca, ùn hè micca affollata !
Cumu urganizà i trè elementi principali in u modu u più apprupriatu ?
I trè elementi principali di u bagnu si riferiscenu à: lavamanu, toilette è doccia. U metudu di cunfigurazione basicu hè di cumincià da l'entrata di u bagnu è di prufundisce gradualmente. A cunfigurazione più ideale hè chì u lavamanu sia di fronte à a porta di u bagnu, è a toilette sia piazzata accantu, cù a doccia situata à l'estremità più interna. Questu hè u più scientificu in termini di funziunalità è estetica.
Cumu cuncepisce a separazione di l'umidità è di u seccu in u bagnu?
A pratica a più simplice è a più cumuna hè di utilizà diversi materiali per trattà u pavimentu di u bagnu. Per esempiu, aduprate piastrelle di ceramica resistenti à l'acqua, piastrelle di broccatu ceramicu, ecc. in i lochi induve sò installate vasche da bagnu è zone doccia. Aduprate pavimenti esterni impermeabili vicinu à l'entrate è i lavabi. Sè avete intenzione di installà una vasca da bagnu, pudete aduprà una partizione di vetru o una porta scorrevole di vetru, o installà una tenda di doccia per copre la per impedisce schizzi.
Quali sò e tecniche di cuncepimentu per a dispusizione di u bagnu?
1. Aduprà u spaziu ragiunevolmente.
Per un bagnu chjucu, a cosa più impurtante hè a dispusizione di a doccia, di u lavamanu è di a toilette. In generale, a so dispusizione hè cuncipita da u bassu à l'altu, cuminciendu da l'entrata di u bagnu è prufundendu gradualmente. A dispusizione più ideale hè chì u lavamanu sia rivoltu versu a porta di u bagnu, mentre chì a toilette sia piazzata vicinu à u so latu, cù a doccia situata à l'estremità più interna. Questu hè u più scientificu in termini d'usu, funziunalità è estetica.
Sè si sceglie a dispusizione di e zone umide è secche, hè necessariu separà u lavabo, a toilette è u passaghju da a zona di a doccia, è pruvà à urganizà a pusizione di u lavabo è di a toilette in modu ragiunevule assicurendu u passaghju.
2. Usu abile di l'anguli
L'anguli sò i lochi i più faciuli da trascurà per a ghjente. L'angulu hè u locu menu accessibile per chì a ghjente passi, è pudete mette u lavandinu è a toilette in l'angulu. Fà un bon usu di l'anguli pò aumentà a sensazione di spaziu è fà lu sembrà più luminosu. Per esempiu, pudete mette u lavandinu è a toilette, di solitu piatti, in una pusizione diagonale in u bagnu, cù u spaziu mediu adupratu per a doccia. Questa disposizione pò micca solu aumentà a sensazione visuale di spaziu, ma ancu aumentà u cunfortu di a doccia. Per ciò chì riguarda e zone umide è secche, si ponu installà tende da doccia circulari.