A toilettehè un apparecchiu chì ogni famiglia hà. Hè un locu induve a terra è i batteri ponu cresce, è s'ellu ùn sò micca puliti currettamente, ponu causà danni à a salute umana. Parechje persone ùn sò ancu relativamente familiarizate cù a pulizia di i bagni, dunque oghje parleremu di i metudi di pulizia è manutenzione di i bagni. Demu un'ochjata à se u vostru bagnu hè pulitu currettamente ogni ghjornu?
1. Pulite è pulite e tubazioni è i fori di lavaggio
I tubi è i fori di scaricu devenu esse puliti. Hè megliu aduprà una spazzola di nylon à manicu longu è acqua saponata o detergente neutru per pulisceli. Hè cunsigliatu di pulisceli almenu una volta à settimana. U filtru deve esse pulitu almenu una volta à u mese.
2. Cuncentratevi nantu à a pulizia di u sedile di u WC
A toiletteU sedile hè u più propensu à esse infettatu da batteri, è hè megliu puliscelu dopu avè lu adupratu. U sedile di a toilette hè facilmente contaminatu da macchie d'urina, feci è altri inquinanti. S'ellu si trova sempre qualchì residu dopu avè tiratu l'acqua, deve esse pulitu subitu cù una spazzola per toilette, altrimenti hè faciule furmà macchie è macchie gialle, è a muffa è i batteri ponu ancu cresce. Hè megliu ùn mette una guarnizione di flanella nantu à a toilette, postu chì questu pò facilmente adsorbe, mantene è espelle inquinanti, è aumentà a pussibilità di sparghje malatie.
3. A surtita di l'acqua è a parte esterna di a basa devenu ancu esse pulite.
L'uscita interna di a toilette è u latu esternu di a basa sò tramindui lochi induve a sporcizia pò esse ammucciata. Quandu si pulisce, prima alzate u sedile di a toilette è spruzzate l'internu cù detergente per toilette. Dopu à qualchì minutu, spazzolate accuratamente a toilette cù una spazzola per toilette. Hè megliu aduprà una spazzola à testa fina per pulisce megliu u bordu internu di a toilette è a prufundità di l'apertura di u tubu.
Per piacè, copre u coperchio di u WC quandu tirate l'acqua
Quandu si tira l'acqua, i batteri si sparghjeranu per via di u flussu d'aria è cascaranu nantu à altri oggetti in u bagnu, cum'è spazzolini da denti, tazze per collutori, asciugamani, ecc. Dunque, hè impurtante sviluppà l'abitudine di copre u coperchio di u WC quandu si tira l'acqua.
Pruvate à ùn mette micca cestini di carta straccia
A carta straccia usata pò ancu avè assai batteri. Pone un cestino di carta straccia pò facilmente purtà à a crescita batterica. S'ellu hè necessariu di mette un cestino di carta, si deve sceglie un cestino di carta cù un coperchio.
6. A spazzola di toilette deve esse pulita
Ogni volta chì a terra hè spazzolata, hè inevitabile chì a spazzola si sporchi. Hè megliu sciacquà la di novu cù acqua, svuotà l'acqua, spruzzà disinfettante, o immergerla in disinfettante regularmente è mette la in un locu adattatu.
7. A superficia di a smaltatura deve esse pulita regularmente
L'acqua saponata o un detergente neutru ponu esse aduprati per a pulizia. Dopu a pulizia, assicuratevi di sguassà ogni macchia d'acqua nantu à a superficia di a smaltatura. Hè strettamente pruibitu di pulisce cù spazzole d'acciaiu è suluzioni organiche forti per evità di dannighjà a smaltatura di u pruduttu è di erode a pipeline.
Metudu di pulizia di toilette
1. Aduprà un detergente per WC per caccià u calcare
Bagnate prima a toilette cù acqua, poi copritela cù carta igienica. Fate gocciolare l'acqua di a toilette uniformemente da u bordu superiore di a toilette, immergetela per dece minuti, poi spazzolatela pulita cù una spazzola.
2. Metodi di pulizia per toilette leggermente sporche
Per i bagni chì ùn sò micca troppu sporchi, pudete sparghje a carta igienica una per una nantu à u muru internu di u WC, spruzzà detergente o cola avanzata, lascià riposà per un'ora, sciacquà cù acqua, è infine spazzolà delicatamente cù una spazzola. Stu metudu ùn solu elimina a necessità di spazzolà laboriosamente, ma hà ancu eccellenti effetti di pulizia.
3. Decalcificazione di l'acetu
Versate una mistura d'acitu è acqua in a toilette, lasciate in ammollo per mezza ghjurnata, è a scala si spazzerà subitu.
Dopu avè spazzulatu a toilette, spruzzate l'acitu biancu à l'internu di a toilette, tenete agitu per qualchì ora, è poi sciacquate cù acqua, chì pò avè un effettu di disinfezione è deodorizazione.
4. Decalcificazione di bicarbonatu di sodiu
Sparghjite 1/2 tazza di bicarbonatu di sodiu in u toilette è immergete in acqua calda per una meza ora per caccià a terra più ligera.
Prima chì e macchie di ruggine gialle ostinate si sviluppinu in a toilette, hè impurtante di pulisce regularmente cù bicarbonatu di sodiu. Sparghjite u bicarbonatu di sodiu à l'internu di a toilette è lasciate riposà per 10 minuti, poi sciacquate cù una spazzola per toilette.
Sè si sò furmate macchie ostinate, ponu esse aduprate inseme cù una suluzione d'acitu, immerse bè, è poi pulite cù una spazzola. A basa esterna di a toilette, faciule da trascurà, pò ancu esse pulita cù u listessu metudu è asciugata cù un pannu.
Per caccià e macchie ostinate da a toilette, aduprate una palla di filu d'acciaio fina immersa in bicarbonatu di sodiu per asciugà.
5. Usu maravigliosu di u shampoo
U metudu d'usu hè listessu chè i metudi generali di lavà i bagni. U shampoo pruducerà schiuma dopu avè mischiatu, è hè prufumatu. I zitelli sò ancu assai felici di spazzallu.
6. A Coca Cola hè ancu un detergente per toilette
Hè un peccatu di versà a cola chì ferma. Pudete versalla in a toilette è lascialla in ammollo per circa un'ora. A terra pò esse generalmente eliminata. Sè a rimuzione ùn hè micca cumpleta, pudete spazzulà via ulteriormente.
L'acidu citricu di a Coca-Cola eliminerà e macchie nantu à u vetru cum'è a ceramica.
7. Decalcificazione di u detergente
Per a terra gialla furmata à u bordu di uWC à sciacquone, i calzini di nylon di scarto ponu esse ligati à una estremità di u bastone, immersi in schiuma di pulizia sessuale è lavati una volta à u mese per mantene utoilette bianca.