Utoiletteci hà purtatu assai cunvenienza in a nostra vita d'ogni ghjornu. A ghjente spessu trascura a prutezzione di a toilette dopu avè la aduprata in a so vita d'ogni ghjornu. A toilette hè generalmente stallata in u bagnu è in a lavanderia, in un angulu luntanu, dunque hè estremamente faciule d'esse trascurata.
1. Ùn mette micca sottu à a luce diretta di u sole, vicinu à una fonte di calore diretta o espostu à u neru di fumu, altrimenti causerà scolorimentu.
2. Ùn mette micca oggetti duri è oggetti pesanti, cum'è coperchi di serbatoi d'acqua, vasi di fiori, secchi, bacini, ecc., altrimenti a superficia si graffierà o si creperà.
3. A piastra di copertura è l'anellu di u sedile devenu esse puliti cù un pannu dolce. Hè pruibitu di pulisce cù carbone forte, carbone forte è detergente. Ùn aduprate micca agenti volatili, diluenti o altri prudutti chimichi, altrimenti a superficia serà erosa. Ùn aduprate micca strumenti affilati cum'è spazzole di filu è dischi per a pulizia.
4. A piastra di copertura deve esse aperta è chjusa delicatamente per impedisce chì a macchia lasciata da a collisione diretta cù u serbatoiu d'acqua ne affetti l'aspettu; o pò causà una frattura.
Prutezzione cutidiana
1. L'utilizatore deve pulisce a toilette almenu una volta à settimana.
2. U giru frequente di u coperchiu di a toilette farà chì a rondella di fissaggio si allenti. Stringhje u dadu di u coperchiu.
3. Ùn picchiate micca o ùn calpestate micca l'apparecchi sanitarii.
4. Ùn aduprate micca acqua calda per lavà l'articuli sanitarii.
A cura è a prutezzione di a toilette ùn ponu esse trascurate. S'ella ùn hè micca stallata per un bellu pezzu, serà facilmente affettata da l'umidità è l'erosione, ciò chì affetterà a bellezza è l'usu nurmale di a toilette. Quì sopra hè una introduzione à a cura è a prutezzione di a toilette. Spergu chì questu articulu vi serà utile.