News

Diversi metudi di disignu per i bagni


Tempu di Postu: Apr-21-2023

Cerchemu suluzioni alternative in ogni aspettu: schemi di culore completamente cambianti, trattamenti di muru alternativu, diversi stili di mobili di bagnu è novi specchi di vanità.Ogni cambiamentu purterà una atmosfera è personalità sfarente à a stanza.Se pudete fà tuttu di novu, quale stile sceglite?

https://www.sunriseceramicgroup.com/products/

U primu colpu di stu spaziu di bagnu gira attornu à un stupente muru di pannelli di legnu, cù texturizati stabiliti in mudelli geomettichi.Un elegante lavabo mudernu di pedestal hè situatu davanti.U restu di u bagnu hè soprattuttu mantinutu biancu per mantene i mura caratteristiche spotlit.

Stu disignu culurita usa picculi tile di muru blu, chì copre i dui muri da u pianu à u tettu.A piccula dimensione di tile ceramica face chì a stanza pare più alta;A so superficia liscia impedisce à i culori scuri di scurisce a stanza.Una toletta bianca di bagnu doppiu lavabo è un specchiu spaziosu di vestitori aiutanu ancu à rompe l'immensità di culori.

Stu rifugiu di surrealismu.U lavabo unicu di u bagnu, i specchi di forma irregolare, u muru insolitu, è u disignu di doccia oversize è stranu facenu u tipu di bagnu chì pudete truvà in una casa moderna di Salvador Dali.

https://www.sunriseceramicgroup.com/products/

Stu bagnu hè impannillatu in oru per fà si senti speciale in a matina.Un tile di ceramica d'oru avvolge u disignu di u bagnu biancu, cum'è una cinta ligata à un rigalu preziosu.

Stu bagnu presenta un culore bassu è alta qualità.Pone u pavimentu di a spina di pesce, ribbed (cuscinu di cimentu di l'internu) u muru caratteristicu è u tile di cimentu facenu stu bagnu pienu di culori dolci, ma a so texture dà à l'ochji abbastanza travagliu.

Stu bagnu biancu grisgiu hè pavimentatu cù marmura è piastrelle geometriche high-end, chì parenu abbaglianti.Ancu in u spaziu più chjucu, sempre chì ci sò materiali adattati, u layout pò esse fattu bè.

Stu bagnu combina tradizione cù mudernità.Quì, una cascia di cassetti in stile vintage francese serve cum'è una toletta;U restu di a ceramica sò completamente muderni in a natura, cumpresu un toilette minimalista appesa à u muru è un bidet.

https://www.sunriseceramicgroup.com/products/

Un altru anticu francese satisface i metudi minimalisti muderni, ma sta volta ci hè una doccia invece di una bagnera, accumpagnata da una scelta più scura di tile di muru.

In un ambiente scuru, sta moderna bagnu nera pò ancu brilla davanti à e persone.I cusmetichi sò ben posti nantu à a scaffale negra.U flush board cunforma à l'estetica di un quadru neru, è ci hè ancu un supportu di carta igienica minimalista neru.

Stu disignu presenta un equilibriu di bellezza, cù piastrelle accattivanti limitate à u muru di a piscina per equilibrà una schernu di doccia unicu in cornice nera.

https://www.sunriseceramicgroup.com/products/

In questu bagnu verde: pareti di menta,lavandini, toilette, èbidettutti sembranu super freschi in una cunchiglia di cimentu micca trasfurmatu.Un remarquable design di bagnu di filu introduce un elementu biancu croccante, è ancu una toletta bianca sottile di rasoio.

A moda è persunalizatu, cusì eleganti è piastrelle modellate ponu trasfurmà un pianu di bagnu pianu in qualcosa di super speciale.Avemu vistu ancu l'intruduzioni di docce d'angle in stu disignu, currendu per abbandunà una zona di edificazione più grande è ancu un mudellu più elevatu.U platu di doccia ùn pò micca esse ritruvatu in u recessu, cusì un picculu passu pianu riempia u spaziu.

https://www.sunriseceramicgroup.com/products/

Se ti piace u stilu naturali, pudete piglià un ochju à stu disignu.I muri di bambù naturali dannu à stu bagnu una atmosfera tranquilla.I pianti verdi sopra à a piscina è i vasi di vetru nantu à u tovagliu cumplementanu u tema naturali.

In un spaziu strettu, un bagnu in un angulu pò furnisce una suluzione di salvezza di spaziu.Una toletta flottante hè ancu un bonu modu per aumentà u spaziu di u pianu è fà a pulizia di u bagnu di bagnu assai più faciule.

Inuiry in linea