News

L'ultima tendenza di u bagnu - a prutezzione di l'ambiente hè u modu ghjustu


Tempu di Postu: Dec-02-2022

Nta l'ultimi anni, quandu evaluà ogni disignu di spazi interni, "prutezzione di l'ambiente" hè una cunsiderazione impurtante.Avete capitu chì u bagnu hè a fonti principale di l'acqua in u prisente, ancu s'ellu hè a stanza più chjuca in u spaziu residenziale o cummerciale?U bagnu hè induve facemu ogni tipu di pulizia di ogni ghjornu, per mantene a nostra salute.Per quessa, e caratteristiche di risparmiu d'acqua è risparmiu d'energia sò più è più populari in l'innuvazione di bagnu.

Per parechji anni, u Standard Americanu ùn hà micca solu migliurà u standard di l'igiene, ma ancu hà migliuratu a tecnulugia di bagnu è integra i fatturi ambientali.E cinque caratteristiche discussate quì sottu illustranu a prestazione di u Standard Americanu in quantu à e so capacità di prutezzione di l'ambiente - da a doccia manuale à u rubinettu, u WC àtoilette intelligente.

lavà u toilette

L'acqua pulita limitata hè stata longa una preoccupazione globale.97% di l'acqua di a terra hè acqua salata, è solu 3% hè acqua fresca.A salvezza di risorse d'acqua preziosa hè un prublema ambientale cuntinuu.Scelta di una doccia manuale differente o di una doccia di risparmiu d'acqua pò micca solu riduce u cunsumu d'acqua, ma ancu riduce i bills d'acqua.

Tecnulugia di nucleu di valvula di risparmiu d'acqua à doppia gear

Alcune di i nostri rubinetti utilizanu a tecnulugia di u core di valvula di risparmiu d'acqua à doppia gear.Sta tecnulugia hà da principià a resistenza in u mità di u manicu di elevazione.In questu modu, l'utilizatori ùn anu micca aduprà più acqua in u prucessu di lavare, cusì inibisce in modu efficace l'instinctu di l'utilizatore per bollire l'acqua à u massimu.

set di toilette in ceramica

Sistema di sciacqua

In u passatu, u toilette cù i buchi laterali era faciule d'esse chjappu di macchie.A tecnulugia di flussu di a doppia vortice pò spruzzate 100% d'acqua à traversu dui sbocchi d'acqua, furmendu un vortice putente per pulisce bè a toilette.U disignu senza bordu assicura ancu micca l'accumulazione di terra, facilitendu a pulizia.

In più di l'efficace sistema di sciacquamentu, u flussu di l'acqua à mità di vortice doppia usa 2,6 litri d'acqua (un flussu doppiu tradiziunale generalmente usa 3 litri d'acqua), u flussu unicu tradiziunale usa 6 litri d'acqua, è u flussu d'acqua doppiu vortex solu usa solu. 4 litri d'acqua.Questu hè quasi equivalenti à salvà 22776 litri d'acqua annu per una famiglia di quattru

set di tazza di toilette

Un clic di risparmiu d'energia

Per a maiò parte di i toilette intelligenti standard americani è i coperchi elettronici intelligenti, l'utilizatori ponu sceglie di cambià à u modu di risparmiu di energia.

Toccate una volta per disattivà e funzioni di riscaldamentu di l'acqua è di riscaldamentu di l'anellu di u sediu, mentre chì e funzioni di pulizia è di lavaggio continueranu à operare.Ripristina i paràmetri originali dopu à 8 ore, risparmiendu u cunsumu energeticu di un ghjornu sanu.

sciacquare a tazza di toilette

I nostri sforzi per migliurà i nostri standard di vita cuminciaru cù i nostri prudutti.Cù u lanciu di sti tecnulugii verdi innovativi, a ceramica Sunrise hà u scopu di rende u mondu più pulitu è ​​più ecologicu.

 

Inuiry in linea