News

U bagnu deve esse p-trap o sifone.Ùn pudete micca sbaglià cù u maestru


Tempu di Postu: Dec-29-2022

A cunniscenza di sceglie u toilette per a decorazione hè grande!Ùn hè micca troppu difficiule di sceglie un toilette intelligente o una toilette ordinaria, una toilette di pavimentu o una toilette murale.Avà ci hè una scelta nodosa trà i dui:p trappula toilette or toilette à sifone?Questu deve esse clarificatu, perchè se u bagnu puzza o hè bluccatu, serà un grande prublema.Allora chì metudu di lavare hè adattatu per a vostra situazione?Basta à guardà l'analisi seguente!

wc p trappula toilette

Pò esse vistu chì a pipa di flussu direttu hè relativamente grande, chì s'appoghja nantu à a gravità di l'acqua per lavà u toilette, mentre chì a pipa di sifone hè in forma di S, cumplessa è stretta.Per ottene un bonu effettu di flussu, a quantità di l'acqua utilizata aumenta, chì ancu aumenterà u risicu di bloccu.

p trappula toilette

In cunfrontu cù u toilette p trap, u toilette à flussu direttu pò salvà l'acqua, è a velocità di flussu idraulica cuncentrata hè ancu rapida.U bagnu sifone hè propensu à u fenomenu di terra chì pende nantu à u muru è micca pulitu.In ogni casu, a capacità di deodorizazione hè megliu cà a toilette à flussu direttu, perchè a struttura di trappula in forma di S pò ghjucà un rolu in a deodorizazione.

 

Un altru svantaghju insatisfante di u toilette sifone hè chì l'acqua hè faciule da splash out.Perchè u toilette sifone hà un altu livellu d'acqua, pudete veramente mette un pezzu di carta in u fronte di u toilette, o cumprà un toilette intelligente cù a funzione di scudo di scuma, chì pò risolve stu prublema insalubre.

WC sifonicu

In fatti, a diffarenza trà i dui fucalizza nantu à u prezzu.U toilette p trap hè più prezzu di u toilette sifone.Bastamente, pudete cumprà una bona p trappula toilette cù un budgetu di circa 1000 yuan, mentri u toilette sifone hà un prezzu più altu, chì varieghja da più di 2000 yuan.

Avà, quandu andate in i magazzini fisichi offline per cumprà armari, sapete chì pochi marchi vende p trap closets.Perchè l'imprese ùn sò micca stupidi, l'armari di sifone sò caru è prufittuali, sicuru, passanu più sforzu per pruduce armari di sifone.

toilette p trappula

In fatti, a prisenza, a maiò parte di e persone tendenu à sceglie u tipu di sifone, ancu s'è u tipu p trappula hà assai vantaghji.

Perchè u toilette sifone hè più silenziu è più resistente à l'odore, a capacità di scaricamentu di l'acqua di l'acqua è a prevenzione di u bloccu ùn serà micca assai povera.Inoltre, u modu di flussu ùn hè micca un determinante direttu di l'acquistu di u toilette, ma dipende ancu da a marca di u toilette, u prucessu di sparghje di glaze è u gradu di efficienza di l'acqua.

toilette in vendita

In fatti, à a fine, a reta di bagnu vi insegna un metudu di ghjudiziu assai intuitivu per osservà cumu hè u tubu di drenu di u vostru toilette.

S'ellu hè una fossa cù un segellu d'acqua o una trappula, u p trap toilette hè a megliu scelta.S'ellu hè un toilette sifone, deve esse bluccatu.Perchè?Perchè u toilette sifone stessu hà u so propiu sigellu d'acqua, u disignu di doppia sigillatura d'acqua aumenterà u risicu di bloccu.Inoltre, u bagnu di sifone hè una struttura in forma di S cù una trappula, è a pipa hè stretta è chjuca, anche si pò esse bluccata per a prevenzione di l'odore, hè ancu assai aggressivu.

Se ùn ci hè micca un segellu d'acqua, pudete sceglie u tipu di sifone, o u vostru bagnu hè a fonte di l'odore.

 

Inuiry in linea