News

Chì sò i vantaghji è i svantaghji di a toilette murale?


Tempu di Postu: Dec-29-2022

toilette di design mudernu

Vantaghji di u toilette murale

1. Sicurezza pesante

U puntu chì porta a gravitàtoilette muralehè basatu annantu à u principiu di a trasmissione di forza.U locu induve u toilette murale porta a gravità hè trasferitu à u supportu d'acciaio di a toilette attraversu dui viti di sospensione d'alta resistenza.Inoltre, u bracket d'acciaio hè un materiale d'alta densità, chì pò sustene un pesu minimu di circa 400 kg.

WC vortex

2. Forte applicabilità

Pò esse stallatu micca solu in a casa, ma ancu in i lochi publichi, l'uffizii di l'uffiziu, i toilette in i lochi di divertimentu, e case novi, i vechji case, etc. Ùn hè micca perchè hè un bagnu di muru populari in Cina chì hè solu adattatu. per a decorazione di e case novi, ma ancu in i vechji edifici.

WC di un pezzu

3. Facile à pulisce

U cisterna di flussu di a toilette murale combina e caratteristiche di u cisterna di sifone è u cisterna di flussu direttu di u toilette tradiziunale.U flussu hè rapidu è putente, è u scaricamentu di l'acqua hè in u locu in un passu.

comodità di toilette

I svantaghji di u toilette murale

1. Caru

L'installazione di un toilette murale hè di installà u cisterna d'acqua è u toilette separatamente.Quandu compra, u cisterna d'acqua è u toilette anu ancu esse acquistatu separatamente, cusì u prezzu calculatu hè di circa trè volte quellu di u toilette ordinariu, cusì u prezzu altu hè un svantaghju di u toilette muru.

toilette britannica

2. Installazione cumplessu

U cisterna di l'acqua di u bagnu di u muru hè generalmente stallatu in u muru, chì hè ancu bisognu di taglià un foru di muru o di custruisce un falsu muru per riservà a pusizione di u cisterna d'acqua, chì provoca ancu alti costi di stallazione.In quantu à u puntu di carica di u muru muru closestool, hè ancu bisognu di maestru prufessiunale per installallu.

Wc in ceramica

Inuiry in linea